torsdag 29 september 2011

Upp och ned, ned och upp.

Så har min sinnesstämning varit de senaste dagarna, underligt! Idag har det iallafall känts bättre och det är SKÖNT. Undrar om det kan ha med den stundande helgen att göra. Har ännu inga spikade planer men jag vet och har bestämt mig för att det ska hända något. Hoppas vädret är precis likadant imorgon som idag. Min själ är mkt lugnare när det är en underbar höstdag utanför fönstret. Solen skiner men man känner att hösten närmar sig. Vad skulle inte passa bättre med en förmiddag på stan då? Så jag hoppas på det och ska försöka använda den här dagen till att plugga. Får se hur det går, men tanke på att jag inte känner mig supermotiverad för just den uppgiften..

Gich upp klockan sju i morse för att göra uppgiften som skulle in idag. Tyvärr blev jag inte riktigt nöjd med det jag åstadkom på de två timmarna jag hade på mig, men inlämnad är den och nu är det bara och vänta och se. När det har gått så bra på det tidigare, vill jag ju att det ska fortsätta så. Jag behöver nog helt enkelt planera lite bättre! Okej nästa vecka ska jag försöka med det. Det kommer alltid en ny vecka och nya möjligheter. Jag har mest en hel massa att läsa den här helgen, så ändå ganska lugnt (förhoppningsvis). Men med tanke på att jag planerar att iallafall ta lördag helt off från skolan, så kanske det blir mkt ändå, vem vet.

Hoppas på att åka till Boulder på lördag, det vore kul att äntligen se den staden. Vi får se vad det kan tänkas bli, men jag lovar att tala om vad som händer i helgen. Hoppas ni får en härlig fredag och en fin helg. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar