onsdag 28 september 2011

Sovdags.

Klockan är bara nio, men jag är så jäkla trött! Sov tokdåligt i natt och har x antal timmars sömn att ta igen skulle jag tro. Samtidigt som jag sitter och oroar mig för en uppgift som jag inte gjort som ska in i morgon. Eller jag trodde inte att vi skulle göra den, därför har jag inte gjort den. Så klart hade jag gjort den annars.

Det gick bra på min senaste inlämning i International management, skönt! Men jag har en del krav på mig därav. Ska försöka inte tänka på det så klart, men det är lika bra att jobba på. Det känns segt nu med uppgiften för imorgon, jag brukar ju oftast vara ute i god tid. Eller kanske inte alltid.. Hade inlämning av en annan uppgift idag och när jag kom till lektionen visade det sig att vi skulle hålla en presentation på 10 min. Så det var bara att improvisera i några minuter och försöka involvera de andra. Det gick inte jättedåligt men verkligen inte bra! Men det är ett bra sätt att träna sin engelska, eftersom det är det som är det svåraste med språket. Att bara kunna prata om saker som man inte riktigt säker på. Hoppas inte läraren tycker att min uppsats suger, jag tyckte nämligen det..

Så om det inte händer så mkt under veckorna, får man ju se till att det händer något. Var ute på en timmes promenad i morse, när jag kommer tillbaka luktar det bränt på hela våningen. Jag går med sakta steg mot min lägenhet och håller tummarna att det inte är från den.. Det var det. Min rumskompis försökte värma en bagel i micron men det började brinna istället. Nu är det typ 12 timmar sen, men de luktar fortfarande bränt! Hoppas att det snart försvinner. Jag går in till Carolin imorgon och värmer min gröt i deras micro istället för här. Det luktar hemskt i våran. Så det är ungefär vad som hänt de senaste dagarna! Förutom en gnagande känsla i magen. Kan inte riktigt sätta ord på det, men jag saknar er nog mest helt enkelt. Det går upp och ned, men de senaste dagarna har jag tänkt mycket hemåt. Fast idag är det bara en månad kvar tills Ida och Mikael kommer! Det ska bli fantastiskt roligt att de kommer, det gläder mig verkligen. På lördag är det tre veckor kvar tills min födelsedag! Inte för att jag ser fram emot att bli ett år äldre, men det är ju alltid något att se fram. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar