onsdag 21 september 2011

Till storasyster.

Så där Lisa, nu ska jag försöka uppdatera lite. Jag vet att jag är dålig på att skriva, men det är väldigt mycket nu när skolan har börjat. Har fått ännu mer att göra idag! Det är så här de har det här alltså. De läser fyra kurser samtidigt och har lika mycket att göra i alla. Jag ska inte klaga! Jag är superglad att vara på skolan, även om jag inte är överexalterad över alla kurser.. Har insett vilken möjlighet det här och vad jag lär mig och får vara med om, det är stort! Det känns fortfarande som min vardag här nu och på nåt konstigt sätt så fortsätter livet hemma precis som det allid gjort och jag vet att det kommer fortsätta så när jag kommer hem. Det är skönt att tänka på när det känns tugnt här! Jag är världens bästa familj att komma hem till när jag är klar här och det är en skön känsla.

Annars har det inte hänt så mycket ska jag erkänna, dagarna börjar få lite rutin och det tycker jag om! Det känns som att man gör något vettigt och när jag kommer "hem" försöker jag verkligen göra lite läxor (som jag har massor av) men jag är oftast så himla trött, som typ nu! Föreläsningar i sex timmar gör en väldigt trött kan jag lova. Ska försöka rycka om mig snart och läsa ett kapitel i Business policy and strategy för imorgon, en synnerligen intressant kurs! Och en rätt mysig lärare på ett skrämmande sätt. Han har alltid fluga och kostym och inger en väldig respekt, men han är samtidigt väldigt omtyckt. Jag försöker göra ett gott intryck och hoppas att jag lyckas!

Jag lovar att försöka bli bättre på att uppdatera er, tycker det är kul att ni läser! Speciellt du, LISA! :)
Ta hand om er! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar