söndag 21 augusti 2011

Catch up.

Tänk att det kan hända så mycket på en vecka, så att det här plötsligt börjar kännas som någon form av vardag. Det är konstigt! När jag tänker på det är det ganska häftigt att jag tagit mig hit och klarat det så här långt. Det har alltså hänt en hel del den senaste veckan och jag ska verkligen försöka dela med mig av det så gott jag kan. Eftersom det är en del att gå igenom ska jag ta ikapp det dag för dag. Men med tanke på att jag bara sovit två timmar i framsätet på en bil i natt kommer jag inte göra det ikväll, jag är alldeles för trött. Är för tillfället i Breckenridge, vilket är en skidort i Colorado. Fantastiskt fint med bergen åt alla håll. Imorgon blir det nog ganska lugnt (för första dagen på hela veckan), så då ska jag försöka ta igen skrivandet.

Nu ska jag ta min brända nacke och knäväck och lägga mig i en säng för första natten sen i onsdags, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar