onsdag 12 oktober 2011

Bjärv.

Nu har jag äntligen fått en del av Sverige- som jag har längtat och om det var bra sen! Har haft en jättebra kväll tillsammans med Carolin och härlig folkmusik från Bjärv. Det var så härligt (och konstigt) att träffa folk som jag har träffat hemma. De var iallafall väldigt duktiga och kvällen kunde inte varit bättre. Men nu saknar jag Simon! Han hade möjlighet att få vara med och spelat om han bara hade kunnat fått ledigt från sitt jobb, men icke. Han är hemma och jag är här. Det går bra, men jag vill krama honom! Nu är det mindre än två månader kvar och det känns faktiskt bra. Har fortfarande en hel del att se fram emot så det är bra.

Imorgon fortsätter plugget inför nästa vecka då jag har min första midterm. Försöker plugga allt vad jag kan och på tisdag när jag skrivit ska jag känna att jag gjort allt vad jag kunnat. Efter tentan tänker jag ta en helt ledig eftermiddag och åka till stan och shoppa! Det ska bli min belöning. Lite roligt ska man väl ha?

På fredag åker jag till Boulder och lyssnar på Bjärv en gång till. Den här ggn med en amerikansk tjej som jag inte träffat än, det ser jag verkligen fram emot. Under helgen blir det spa, vet inte om det är bra eller dålig uppladdning inför tentan. Det återstår att se. Tänker iallafall göra allt jag kan de här dagarna så att jag kan vara nöjd. Jag fortsätter uppdatera härifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar