söndag 27 november 2011

Bend, Oregon.

Nu har jag förflyttat mig till en ny stat. Den här resan har helt enkelt flutit på. Vad mer kan jag säga? Sista dagarna i skolan flöt på de också, även om det var lite segt där ett tag. Spenderade sista dagen själv på skolan, åtminstone kändes det så. Tror jag var sist kvar på skolan tills Diana kom och hämtade mig och min tid på University of Denver var över. Det kändes som att jag var redo för att packa mina saker och åka vidare. Vi åkte vidare till Breckenridge till Dianas föräldrar där vi firade Thanksgiving. A lot of food! Men vi hade trevligt med de andra tre äldre paren som kom. Tänk att det kan vara så exotiskt med en svenska med. Jag hade trevligt! Vi hade några trevliga dagar i Breckenridge och det är jag glad för. Det var aningen sorgligt att säga hejdå till Ben och Diana eftersom de varit en stort stöd under min tid här, så det kändes tråkigt att säga hejdå. Jag är relativt övertygad om att vi kommer ses igen, någongång i framtiden.

Igår tog jag flyget till Portland och sedan vidare till Bend i ett pytteplan. Det var skakigt men inga problem (peppar peppar). Chuck och Sandie mötte mig på flygplatsen och sedan vidare i säng. Underbara säng! Hela tre nätter till ska jag få spendera där och det ser jag fram emot. Tror att jag kommer sova gott inatt, eftersom jag sov halvtaskigt inatt. Vi har haft en skön dag idag och imorgon tror jag minsann att vi ska gå lite i affärer. Det blir bra. Det är så härlgit att vara här när man blir så fantastiskt väl mottagen. Jag ska njuta sista veckan och hoppas att jag ska kunna uppdatera någon mer gång innan jag är i Sverige. Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar