fredag 2 december 2011

Östkusten nästa.

Sista dagen i Portland. Har varit fullt upp hela dagen och det har varit så bra det bara kunnat. Vi gick upp tidigt för att åka till stan och gå i affärer och se Portland. Okej, planen var inte att handla så mycket, men det blev en del. Men bara bra springkläder, perfekt för mitt nya springliv när jag kommer tillbaka till Karlstad. Ikväll har vi varit ute på stan och haft en tjejkväll. Vi kollade på den stora granen i stan och var ute och åt på restaurang. Vi asvlutade med att titta till tomten i shoppingcentret och köpte varsin chokladbit. Nu sitter vi återigen framför brasan med ett glas rött och njuter. Boardingpass är utskrivet och bagaget är in-checkat. Imorgon 5.15am kommer en shuttle och hämtar upp mig och skjutsar mig till flygplatsen.

Inte ett långt inlägg men jag vet att det kanske är roligare att få en liten uppdatering än ingen alls. Vi ses inom några dagar! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar